søndag den 3. januar 2010

Når kærlighed er på 4 hjul..

Jeg ved godt, at jeg er en kæmpe nørd, men jeg er altså ret glad for firehjulstrækkere. Den rigtige slags.. Dem, der kan kravle op ad de stejleste skrænter, bevæge sig gennem dybe floder og køre over det mest udfordrende terræn... Min favorit er utvivlsomt Land Rover Defender "90 TD5 - gerne med kaleche og EMU undervogn.

Nå, nu til den underholdende del af indlægget.

En af mine venner sendte mig forleden et link på Youtube, til en særudgave af det geniale engelske bilprogram, Top Gear.
Journalisterne havde fået som opgave, at købe en 4x4 gennem en Boliviansk hjemmeside.. Mere fik de ikke at vide. Efterfølgende blev de transporteret til den anden side af jorden, og "sat af" ved bredden af Amazonfloden i Bolivia..uden rigtig at vide hvad deres opgave lød på. Lidt tydeligere bliver det dog, da en flodpram med tre firehjulstrækkere, kommer sejlene hen mod dem...




SE RESTEN AF TOP GEAR SPECIAL PÅ YOUTUBE HER

Det er top underholdende - og er man til biler, kilder det også lidt i maven i ny og næ :)

3 kommentarer:

  1. Ja, det er altså top underholdning. Glad for det ikke var mig, der skulle køre på den der smalle grusvej i bjergene..

    SvarSlet
  2. Fantastisk afsnit, nok et af de få jeg endnu ikke har set. Tak for links Le. Men hvor var Defenderen? Har selv haft en 130'er, savner den!

    http://www.fedefingre.dk/2008/05/21/239

    SvarSlet